Elk jaar helpen lionsleden als vrijwilligers weer mee om de Bartimeus fietsvierdaagse in Doorn een succes te maken.

Op tandems, rolstoelfietsen en duofietsen toeren ze met de Bartimeusbewoners met een visuele beperking door de omgeving van Doorn. Zonder de hulp van vrijwilligers en familieleden van de bewoners zou dit evenement niet kunnen plaatsvinden. Medewerkers van Bartimeus stellen voorafgaand aan het evenement al jaren alle fietsroutes samen. Zij passen routes aan als dat nodig is, zoeken stopplekken en maken afspraken met bedrijven die daar zitten. Op de stopplaatsen helpen lionsleden ook met het verstrekken van drankjes en versnaperingen. Na afloop wordt, onder het genot van een kopje koffie of thee, nog altijd geanimeerd nagepraat. Dit evenement kent van begin tot einde alleen maar blije gezichten, bij bewoners en bij vrijwilligers!

Bartiméus